Shopping Cart

تماس با ما: 09125192527  –  02155624714

به پارسیس گیفت خوش آمدید

هدایای نمایشگاهی تبلیغاتی

نمایشگاه‌ها مکانی عالی برای معرفی بیشتر برند و خدمات شما به شمار می‌روند که با ارائه هدیه تبلیغاتی می‌توانید بازدهی کمپین تبلیغات خود را بهبود بخشید. شاید تصمیم داشته باشید که خدمات خود را تنها بر روی کاغذ چاپ کرده و سپس خدمت بازدیدکنندگان ارائه دهید که توصیه می‌کنیم به جای این روش، از راه‌های دیگری استفاده کنید. اغلب افراد پس از دریافت کاغذهای تبلیغاتی بدون مطالعه آن‌ها را به دور خواهند انداخت پس روش جایگزین علاوه بر تبلیغات گسترده‌تر، سبب صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. هدایای تبلیغاتی بهترین روش جایگزین برای تبلیغات کاغذی است که باعث می‌شود در داخل نمایشگاه بدرخشید و مشتریان بالقوه زیادی را به سمت خدمات خود جذب کنید.

نماشگاه و هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی می‌تواند یک فولدر ساده دکمه دار باشد که برای نگهداری از مدارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فولدرها قیمت بسیار پایینی داشته و در عین حال کاربردی هستند. اگر رنگ فولدر و طراحی چاپ شده بر روی آن زیبا باشد، دریافت کنندگان این هدیه تبلیغاتی می‌توانند از آن در مکان‌های دیگر هم استفاده کنند و با استفاده بیشتر، مشتریان شما افزایش پیدا می‌کند. یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و کاربردی دیگر که می‌توانید همراه با فولدر دکمه دار تقدیم مشتریان کنید، خودکار تبلیغاتی است. خودکارها دارای تنوع بسیاری بالایی بوده و در قیمت‌های مختلفی یافت می‌شوند. با توجه به بودجه شرکت باید یک نوع خاص از آن را انتخاب کرده و سپس لوگوی خود را بر روی بدنه خودکار به چاپ رسانید. هر زمان شخصی با آن خودکار یادداشتی را ثبت کند، نام شرکت شما را خواهد دید و پس از مدتی برند شما را تا همیشه به خاطر خواهد سپرد. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی خاص‌تری هستید، ماگ تبلیغاتی، تی‌شرت تبلیغاتی و کیف تبلیغاتی هم می‌توانند به عنوان هدایای نمایشگاهی انتخاب شوند. این هدایا نسبت به خودکار قیمت بالاتری داشته اما بازدهی سرمایه آن‌ها هم عالی خواهد بود.

برای خرید هدایای نمایشگاهی تبلیغاتی با مناسب‌ترین نرخ موجود در بازار، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و چنانچه نیاز به مشاوره دارید سوال خود را با متخصصان با تجربه ما در پارسیس گیفت مطرح کنید.

تماس با ما

ارسال به سراسر ایران

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

تضمین کیفیت محصول

بازگشت محصول در صورت نارضایتی

کیفیت چاپ

چاپ محصولات با بروزترین تجهیزات چاپ

مشاوره و راهنمایی

مشاوره جهت بهترین کمپین برای شما