خودکار تبلیغاتی برند

Show Filters

نمایش 1–20 از 38 نتیجه

Show Filters

نمایش 1–20 از 38 نتیجه

خودکار تبلیغاتی برند

سالهاست که از خودکارهای پلاستیکی و فلزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا، مورد استقبال شرکت‌های مختلفی قرار گرفته است. خودکار فلزی تبلیغاتی برند محصولی مفید با بازدهی بی‌نظیر برای کمپین‌های تبلیغاتی خواهند بود و در طول روز بارها مورد استفاده مشتریان شما قرار می‌گیرد. با وجود نام برند و لوگوی شرکت بر روی خودکار، هر بار مشتریان از خودکار تبلیغاتی شما برای امضا کردن یا نوشتن متنی استفاده کنند، افراد جدیدی با خدمات شما آشنا خواهند شد و در نتیجه با هدیه دادن یک خودکار کوچک، مشتریان زیادی جذب شرکت شما می‌شوند.

در هنگام سفارش یک خودکار تبلیغاتی برند اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید، کیفیت خودکار است. کیفیت بالای خودکار تبلیغاتی سبب می‌شود که طول عمر زیادی داشته باشد و افراد تا مدت طولانی بتوانند از آن استفاده کنند. در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که خودکارهایی زیبا، با جنس بدنه عالی و جوهری مرغوب تولید می‌کنند که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آنان خواهیم پرداخت.

انواع برند های خودکار تبلیغاتی

  • قلم‌های یوروپن
    خودکار برند یوروپن اولین محصول خود را در سال 1999 تولید کرد و نام خود را از واژه‌های یورو + پن گرفته است. تنوع بالای خودکارهای یوروپن، قیمت مناسب، بسته بندی شیک و جنس مرغوب محصولات آن سبب شده که برند یوروپن یکی از بهترین ها در زمینه خودکار تبلیغاتی برند و مناسب ترین               خودکارها برای استفاده در کمپین‌های تبلیغاتی باشد.
  • قلم‌های شیفر
    خودکار برند شیفر، شرکتی با سابقه است که از 100 سال پیش در زمینه تولید خودنویس‌ها فعالیت داشته و باکیفیت‌ترین خودنویس‌های موجود در بازار را می‌توان بین محصولات این برند پیدا کرد.
  • قلم‌های کراس
    خودکار برند کراس از سال 1830 در زمینه تولید انواع نوشت‌افزار کار خود را آغاز کرد و در سال 1846 اولین کارخانه مداد سازی آمریکا، توسط مدیران کراس تاسیس شد. در سال 1889 اولین خودنویس کراس تولید شد و پس از آن هر ساله خودنویس‌های با کیفیت و زیبایی را روانه بازار کرد.
  • قلم‌های ایپلمات
    خودکار برند ایپلمات از طراحی زیبا و جوهر بسیار خوب بهره می‌برند و انتخابی عالی برای هدیه دادن به مشتریان، مدیران و کارمندان یک مجموعه خواهد بود.
  • قلم‌های فوراور

خانه برند فوراور در ایتالیا است و طراحی محصولات آن توسط فارینا، طراحی مشهور خودروهای لوکس دنیا انجام می‌گیرد. برای ساخت قلم‌های فوراور از جنس‌های خاصی مانند چوب، چرم،منیزیم، ترکیب چوب و چرم و … استفاده می‌شود که همین امر باعث شده محصولات فوراور، در ردیف متفاوت‌ترین قلم‌های موجود در بازار ایران و دنیا قرار گیرند. قلم‌های فوراور نه خودکار هستند و نه مداد، آن‌ها برای نوشتن به جوهر یا تراشیدن نیازی ندارند و تا سالیان سال می‌توان با آن‌ها نوشت و این مورد آنها را به یکی از کارامد ترین هدایای تبلیغاتی بدل کرده است.