ست های مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

سالهاست که ارائه هدایای تبلیغاتی یکی موفقیت آمیز ترین و موثرترین روش های تبلیغات محسوب می شود که بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها در سراسر جهان با اتکا به آن در مسیر برندینگ و بازاریابی گام برمی دارند. در این بین هدایای مدیریتی یا ست مدیریتی از جذابیت بالایی برای دسته ای از کسب و کارها که مخاطبانشان مدیران و صاحبین مشاعل هستند، می باشد.

با توجه به ماهیت مدیریت و گذراندن زمانی از تایم کاری روزانه در اتاق مدیریت، ست مدیریتی و هدایای مدیریتی بسیار بر ماندگاری برند و کسب و کار شما در ذهن مدیر مربوطه اثر گذار است. این در صورتی که هدیه شما برای ایشان کاربردی باشد تاثیری دوچندان دارد.

تاثیر ست مدیریتی

جهت جلب اعتماد مدیران سازمان‌ها و تشکر از اعتماد آن‌ها به مجموعه شما، می‌توانید از ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده کنید که جز هدایای لوکس به شمار می‌رود. این ست مدیریتی می‌تواند بسته به سلیقه شما انتخاب شده و لوگوی خود را بر روی آن به چاپ رسانید.

ست‌های مدیریتی ترکیبی از پاوربانک، فلش، خودکار فلزی و خودنویس، هارد اکسترنال، اسپیکر بلوتوثی، شارژر فندکی، کیف پول و … هستند و شما با توجه به بودجه مورد نظر، قادر خواهید بود یک جعبه هدیه با ترکیب این لوازم سفارش دهید. لوگو و برند شرکت می‌تواند بر روی تک تک این لوازم چاپ شده تا همیشه یادآور برند شما باشد.

قیمت ست‌ مدیریتی

قیمت ست مدیریتی به لوازم داخل جعبه هدیه بستگی دارد. ست مدیریتی می‌تواند از 100 هزار تومان شروع شده و بسته به هدایا افزایش یابد. از ست مدیریتی می‌توان در روزهایی با مناسب خاص هم استفاده کرد؛ به طور مثال در روز پزشک به تمام مشتریان پزشک خود یک ست تبلیغاتی مدیریتی هدیه دهید. ست مدیریتی شما تا مدت‌ها در خاطر مشتریان باقی خواهند ماند و در کنار تشکر از همراهی آن‌ها، به نوعی باعث بازدهی بالای تبلیغات می‌شود.

انوع ست مدیریتی تبلیغاتی

همانطور که اشاره شد ست‌های مدیریتی کاملا بر حسب سلیقه شما طراحی خواهند شد. ابتدا باید بودجه مورد نظر را برای تهیه این ست‌های تبلیغاتی مشخص کنید؛ سپس با توجه به بودجه‌ای که برای هر فرد در نظر دارید، ست مدیریتی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس برند خود را نیز بر روی آن‌ها حک کنید. معمولا در ست‌های تبلیغاتی نفیس از یک وسیله خاص مانند پاور بانک یا فلش استفاده می‌کنند تا جذابیت هدیه خود را دو چندان کنند.

علاوه بر لوازم داخل ست، جنس به کار رفته در ساخت جعبه و لایه درونی هم دارای اهمیت زیادی است. هر شخص با باز کردن جعبه اولین چیزی که خواهد دید، جنس لایه درونی جعبه است و بی کیفیت بودن آن برای وجه برند شما جالب نخواهد بود. از همین رو بهتر است در انتخاب جنس جعبه و داخلی آن هم دقت زیادی داشته باشید.

ست مدیریتی، هدیه ای مفید و هدفمند

ست مدیریتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس محسوب می شود که رسالت آن ارسال پیام شما به مخاطب که میتوانند مدیران شرکت ها باشند و این پیام به صورت مستمر در ذهن وی نقش می بندد. با شماهده مکرر ست مدیریتی هدیه گرفته از شما ناخودآگاه نام شما برای او تکرار می شود. این چه تاثیری می تواند داشته باشد؟

تحقیقات ثابت کرده است که بیش از 90 درصد از کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند حداقل تا 2 سال نام و نشان تجاری شما را از یاد نخواهند برد. این به معنای برندینگ و افزایش اعتبار است.

چه نوع هدیه دست مدیریتی را انتخاب کنیم؟

همانطور که پیشتر گفتیم کاربردی بودن هدیه مدیریتی بسیار اهمیت دارد. با اینکه گاها یک هدیه مدیریتی خاص و لاکچری بسیار دلنشین به نظر بیاید، اما برای تاثیر گذای بیشتر، یک هدیه تبلیغاتی باید کاربردی باشد. از این رو رعایت چند نکته بسیار حائز اهمیت است:

  • کاربردی بودن هدیه مدیریتی
  • انتخاب هدایای مدیریتی بر اساس پرسونای مخاطب
  • کیفیت ساخت محصولات
  • زیبایی بسته بندی ست مدیریتی
  • چاپ زیبا با نام، نشان و شعار تبلیغاتی شما
  • ارائه هدیه در زمان مناسب (مثلا مهر یا اسفند)

ست مدیریتی

انواع ست مدیریتی

در یک ست مدیریتی تجهیزات مختلفی میتواند قرار گیرد. از محصولات رو میزی، خودکار تبلیغاتی و تقویم گرفته تا لیوان و محصولات دیجیتال؛ این بسیار مهم است که تشخیص دهید مخاطب شما بیشتر از کدام محصولات استفاده می کند.

راهنمای انتخاب ست مدیریتی

این به شما و مخاطبتان بستگی دارد. در مرحله اول باید بودجه مشخص شود، چقدر بودجه برای این کار درنظر دارید؟ در مرحله بعد پرسونای مخاطبتان. نوع فعالیت شرکت ایشان بسیار مهم است. اینکه با سیستم، کامپیوتر و اینترنت فعالیت می کنند یا یک تولیدی هستند. خدمات ایشان در تصمیم گیری بسیار مهم است. چراکه هدف ارائه هدیه مدیریتی است که بیشترین استفاده را داشته باشد.

خرید ست مدیریتی تبلیغاتی

پارسیس گیفت با سالها تجربه در امر هدایای تبلیغاتی به شما در این راه کمک خواهد کرد. جهت مشاوره و سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی و ست های مدیریتی با کارشناسان ما در واحد فروش پارسیس تماس برقرار نمایید.

اگر برای انتخاب ست مدیریتی دچار تردید هستید و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان فروش پارسیس گیفت تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود. پارسیس گیفت ارائه دهنده انواع ست‌های مدیریتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خواهد بود و پس از مشاوره قادر خواهید بود سفارش خود را نیز ثبت کنید.

سوالات متداول

ست مدیریتی چیست و چه اجزایی دارد؟

محتوای درون ست های مدیریتی بسته به بودجه تبلیغ کنندگان ممکن است متفاوت باشد. همچنین در نظر داشته باشید که ممکن است در این ست ها اجناسی حدود دو الی چهار تکه و یا بیشتر قرار دهند. برای مثال در اینگونه ست ها ممکن است خودکار، کیف پول، جاسوئیچی، کمربند و غیره جایگذاری کنند.

آیا ست های مدیریتی لزوما باید گران باشند؟

این تفکر که یک هدیه گران قیمت لزوما هدیه مناسب و ارشمند است کاملا اشتباه است. یک هدیه کاربردی در عین حال قیمت مناسب می تواند برای شما بازدهی و سودآوری داشته باشد و مخاطبان شما از آن استقبال کنند. همچنین در نظر داشته باشید که قصد هدیه به چه کسی را دارید.

Show Filters

نمایش 1–20 از 87 نتیجه

Show Filters

نمایش 1–20 از 87 نتیجه