امروز شنبه 2 تير 1397

هدایای تبلیغاتی مناسب فضای دیجیتال

10 / 10
از 1 کاربر

هدایای تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها و صنایع دیجیتال هدایای تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها و صنایع دیجیتال اگر شما یک کسب و کار دیجیتالی جدید دارد و هدفتان این است که افراد بیشتری در وب سایت شما وقت بگذرانند باید مخاطب هدف خود را بشناسید و هدایای تبلیغاتی مناسب آن‌ها را  تهیه کنید. در حالی که بسیاری از استانداردهای قدیمی مانند تقویم و فنجان همچنان محبوب هستند اما کسب و کارهای دیجیتال نیاز به هدایای تبلیغاتی به روزتری دارند.• در عصر دیجیتال به جای پرداخت هزینه‌های گزاف و به دست آوردن سهم زیادی از بازار تبلیغات کلاسیک، بهتر است فرصت‌های جدیدی برای ارائه نام تجاری خود به مخاطب هدفی که در ذهن دارید پیدا کنید ، هدیه‌های تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف است.
• یکی دیگر از نکاتی که برای آیتم‌های تبلیغاتی صنایع دیجیتال مهم است خلاقانه بودن آن‌ها است؛ در حالی که همه شرکت‎ها جاسوئیچی‌هایی با لوگوی برندشان ارائه می‌دهند، خلاقیت در ارائه هدیه، به همراه بالا بردن بودجه می‌تواند منجر به هدیه‌هایی مانند قاب عکس‌های دیجیتالی ، پازل‌های حل کردنی ، ساعت‌های ساده کامپیوتری و موزیک پلیرها و… همراه شود.
• دستگاه‌های تلفن همراه، یک هدف عالی برای اختصاص گجت های خاص و هدیه‌های تبلیغاتی است. تلفن همراه وسیله‌ای است که همه از آن استفاده می‌کنند و ساعت‌های زیادی از شبانه روز را با آن وقت می‌گذرانند، با هدیه دادن آیتم‌هایی مثل هندزفری و هدفون ، اسپیکر بلوتوث‌های تبلیغاتی ، پاور بانک‌ها و شارژرهای دیواری ، کابل‌های مبدل و تمام ابزارهایی که به تلفن همراه ربط پیدا می‌کنند؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر تاریخی از سال، تا مدت‌ها (بسته به کیفیت محصول سفارشی شما) در کنار مشتری های خود باشید. مشتری‌هایی که طبیعتاً علاقه‌مند به تکنولوژی هستند و دیدن اسم و لوگو سایت شما روی یک ابزار دیجیتالی حس خوبی برای آنها ایجاد می‌کنند.

• یک نمونه از موارد استفاده از آیتم‌های تبلیغاتی دیجیتال رویدادهای مطبوعاتی و نمایشگاه‌های تخصصی دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی است . به جای چاپ کردن بروشورها ، برگه‌ها و تراکت‌ها می‌توانید تمام اطلاعات کسب و کارتان را روی یک فلش درایو بریزید و به مخاطبانتان هدیه بدهید. کسانی که درایوها را دریافت می‌کنند به‌ سرعت می‌توانند به مجموعه اطلاعاتی خوبی از برند شما دسترسی داشته باشند که شامل کلیپ‌های ویدئویی، عکس‌ها و سایر مطالب شما در رابطه با کسب و کارتان می‌شود.
• فراموش نکنید برای کسب و کارهای دیجیتالی لازم است که حتماً آدرس سایت، لوگوی برند و اطلاعات تماس را بر روی کالاهای تبلیغاتی خود چاپ کنید؛ چون در این صورت مردم متوجه می‌شوند که وب سایت برندتان نیز به اندازه لوگو برای شما اهمیت دارد، در صورت امکان می‌توانید یک کد QR را هم روی محصولات تبلیغاتی‌تان حک کنید تا مخاطبان شما مستقیم به وب سایت هدایت شوند.

• وقتی ابزار در اختیار دارید جای محتوا را خالی نگذارید؛ شما یک فلش درایو هدیه می‌دهید یا یک پخش کننده موسیقی MP3 و یا حتی یک قاب عکس دیجیتالی! وقتی چنین هزینه‌ای کردید بهتر است وقت بگذارید و اطلاعاتی را هم به همراه آن‌ها ارائه کنید، مثلاً یک لیست پخش صوتی از پادکست‌های مربوط به کسب و کارتان در پخش کننده موسیقی، و یا عکس‌هایی از گروه و فعالیت‌هایتان در قاب عکس دیجیتال قرار دهید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :