امروز سه شنبه 4 ارديبهشت 1397

هدایای تبلیغاتی در برندینگ چه نقشی دارند؟

10 / 10
از 1 کاربر

هدایای تبلیغاتی در برندینگ چه نقشی دارند؟

در دنیای امروز تبلیغات بخشی از برندینگ و تبلیغات گسترده برای شرکت ها و سازمان های تجاری محسوب می شود. بسیاری از محصولات و هدایای تبلیغاتی که دارای کاربرد و مصارف مختلفی هستند می توانند بعنوان تبلیغ و برندینگ کسب و کار شما به عنوان تقدیر از کارمندان، مشتریان، مراجعان و شرکت های همکار دیگر مورد استفاده قرار گیرند.
با ارائه و بکارگیری ایده های نوین و خلاقانه در تولید هدایای تبلیغاتی خاص، چاپ لوگو و نام شرکت ها بر روی این هدایا می توان براحتی و با استفاده از ساده ترین راه حل ممکن به یک موفقیت ماندگار دست یافت.
فرآیند تبلیغات توسط هدایا و برخی محصولات با امکان شخصی سازی و ارائه خدمات منحصربفرد قابل انجام نتیجه بخش خواهد بود.

یک چنین پیشنهاد تبلیغاتی ساده، راه حل ایده آل و موثر برای ایجاد نام تجاری و گسترش آن موجب می شود تا تمامی مخاطبان و مشتریان، شما را بعنوان یک شرکت خلاق و منحصربفرد بشناسند.

تبلیغات در برندینگ چه تاثیری دارند؟
هدایای تبلیغاتی موجب می شود افراد شما را به خاطر بسپارند.
•    هدایا، قدرت ماندگاری بالا دارند. بیش از ۵۰ درصد مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را از ۱ الی ۴ سال نگهداری می کنند.
•    در مقایسه با تبلیغات فیسبوک که تنها یکبار آن را مشاهده شده و یک ثانیه بعد کنار می رود، ماندگار و موثر تر است.

•    ۸۹ درصد افرادی که هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، تا ۲۴ ماه نام شرکت مورد نظر را به یاد می آورند.
•    هدایا احساس خوشایندی در مخاطبان و مشتریان ایجاد می کنند. تبلیغات مانند فروش است. ۸۳ درصد مصرف کنندگان دوست دارند محصولات تبلیغاتی را بهمراه یک پیام آگهی دریافت کنند.
•    مفید هستند و جواب می دهند. پس از دریافت محصولات تبلیغاتی، ۸۵ درصد از مصرف کنندگان، با شرکت مورد نظر کار می کنند.
•    آنچه می دهید، ده برابر آن را پس خواهید گرفت. محصولات تبلیغاتی قوانین متقابل را برای شما ایجاد می کنند. در اکثر موارد، ارائه یک هدیه یا آیتم به یک فرد موجب می شود که معامله به مثل متقابل برایتان داشته باشند.

•    طول عمر دارد. ۵۳ درصد از مصرف کنندگان از محصولات تبلیغاتی حداقل یکبار در هفته یا بیشتر استفاده می کنند.
•    در اصطلاح محصولات تبلیغاتی، ارائه و دادن یک محصول به یک فرد دیگر، بیشتر این احتمال را ایجاد می کند تا با شما کار بیزینس داشته باشد.
مشتریان خود را به سفیران برند خود با تبدیل کنید!
گاهی اوقات ما بعنوان کارآفرین در اندیشه ها و چالش های آنلاین خود گرفتار می شویم. اما به این فکر کنید که ساخت پایه مشتری شما آسان تر از ارسال پست وبلاگ، توییت کردن، یا ارسال ایمیل است. توجه کنید که اگر به راه های آفلاین برای ساخت کسب و کار خود توجه نکنید، از دست خواهید رفت.
این مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی محلی برای کارآفرینان است. ایجاد یک کسب و کار همه چیز در مورد ساخت روابط بلند مدت و موثر است. هنگامی که شما کسی را ملاقات می کنید، قصد دارید یک تصور بزرگ و عالی از خود در ذهن او ایجاد کنید. بنابراین بایستی در این مورد وقت و انرژی صرف کنید تا به موفقیت پایدار برسید.
مردم هدیه را دوست دارند بنابراین اجازه دهید به نحوه ارائه هدایای کوچک تبلیغاتی نگاهی بیاندازیم که می تواند تا دوردست ها برود و کسب و کار شما را بسازد.
روش های پر جنب و جوش و پرطرفدار برای کارآفرینان جهت استفاده از محصولات تبلیغاتی
اگر می خواهید کسب و کار خود را متفاوت از دیگران کنید، بایستی برای مشتریان خود یک تجربه فراموش نشدنی ایجاد کنید.
1)    ایجاد وفاداری برند. هنگامی که شما قصد ایجاد خشنودی و وفاداری مخاطبان خود را دارید، بایستی حس غرور در مخاطبان و مشتریان خود ایجاد کنید.
2)    هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای روز تولد مشتریان، دوستان و همکاران شما در یک روز خاص و بسیار ویژه یک روش عالی برای نشان دادن توجه شماست که به این مساله اهمیت می دهید.
3)    از شرکای خود قدردانی کنید. لبخند را روی چهره افراد ایجاد کنید. هنگامی که یک سمینار دارید، سعی کنید شرکت کنندگان را با یک بسته یا کتاب و … خوشحال کنید و دست خالی آن ها را روانه خانه نکنید. یک مجله، پاکت و .. بهمراه لوگو و آرم کسب و کار شما موجب می شود که آن ها همیشه شما را به خاطر بیاورند.
۴)    در نمایشگاه های مختلف تاثیر ایجاد کنید. هدایا موجب می شود تا چشم انداز جدیدی به نمایش گذاشته شود و به شما در متمایز بودن کمک می کند. به علاوه، یک آیتم تبلیغاتی عالی می تواند افراد را به سمت شما و غرفه شما در نمایشگاه ها هدایت کند.
5)    ایجاد ارتباط و روابط مشتری با هدایا برای کسب و کار آنلاین خود، از یک ارتباط قوی و فیزیکی با مشتریان خود استفاده کنید تا شما را بخاطر سپارند.

6)    یک هدیه خوش آمد گویی به یک مشتری خوب موجب ایجاد احساس خاصی نسبت به شما می شود.
7)    آیتم های مناسب می توانند مشتریان را به سفیران برند تبدیل کنند. برخی از آیتم های محبوب برای قرار دادن لوگوی شرکت عبارتند از: لیوان ها، USB، بطری های آب، ست رومیزی، کتاب رنگ آمیزی، مجلات و تقویم چرم، تی شرت و …
همواره به یاد داشته باشید که تبلیغ برند شما با آرم تبلیغاتی و لوگو یک روش موثر برای ایجاد وفاداری، دید و تشخیص برند شماست.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :