امروز پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396

تبلیغات در پایان سال

10 / 10
از 1 کاربر

قطعا در اواخر سال، یکی از دغدغه‌های مدیران در شرکتهای مختلف هدایای تبلیغاتی است.بسیاری از شرکتها در ایران، سررسیدها و تقویم‌های سال نو را به مشتریان و دوستان و شرکای تجاری هدیه می‌دهند.

شرکتهای تبلیغاتی هم بازار خوبی دارند و انواع خودکار و  ساعت و سالنامه و ارگانایزرو … را با انواع رنگ بندی و کیفیت های مختلف چاپ روی میز ما و شما قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند که ما را متقاعد کنند هدیه تبلیغاتی در پایان سال، هزینه نیست بلکه  نوعی سرمایه گذاری است. چه تعدادی از این هدایا واقعا موثر است؟ چه میزان توانستند پیغام خود را از طریق هدیه انتخابی به ما برسانند؟ آیا این پیغام به قدر کفایت مشهود می باشد؟ آیا این هدیه به اندازه کافی مفید و منحصر بوده که شما را بر آن دارد تا آن را نگه داشته و از آن استفاده بنمایید؟ بهتر است تمام این سوالات را قبل از انتخاب هدیه تبلیغاتی سازمان خود، در نظر گرفته شود

به‌ياد داشته باشيد كه نفس هديه دادن - و نه خود هديه - در ذهن گيرنده باقي مي‌ماند و مورد تقدير واقع خواهد شد.سعي كنيد هدايايي بفرستيد كه كاربردي باشد و نيازهاي معمولي را رفع كند..اگر هديه‌اي كه مي‌فرستيد براي گيرنده قابليت و كاربرد چنداني نداشته باشد، از آن استفاده نخواهد كرد و شما با وجود هزينه‌اي كه صرف كرده‌ايد به هدف خود نخواهید رسید.

 هر زمانی که تصمیم دارید هدیه ای مناسب برای تبلیغات خود در نظر بگیرید این موارد را در نظر داشته باشید

1. با دادن هدیه چه چیزی بدست خواهیدآورد

2چگونگی انتخاب هدیه

3.   به چه کسانی می خواهید هدیه بدهید

4. بودجه شما چقدر است

5. اطلاع رسانی مخاطبین از وجود هدایا

6. سنجش میزان تاثیرگذاری هدایا

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :