امروز دوشنبه 1 آبان 1396

تبلیغات و راهکار های نتیجه بخش در هدایای تبلیغاتی

10 / 10
از 1 کاربر

تبلیغات و بازاریابی نتیچه بخش با هدایای تبلیغاتی

تبلیغات و بازاریابی از مهم ترین رمز های موفق شدن در کسب و کار است. در دنیای پرمشغله امروزی جذب مشتری بسیار مهم است.

تبلیغات، اگر به شیوه ای صحیح و قدم به قدم انجام شود،  تغییر قابل توجهی در فروش محصولتان ایجاد می کند و این یعنی :«سود بیشتر و موفقیت بیشتر».

تبلیغات و بازاریابی حرفه ای

مشتری تان را با اینگونه تبلیغ کردن میخکوب کنید!
مشتریان در طول روز با هزاران پیام بازاریابی و ... ، علاوه بر پیام شما، دریافت می کنند. این حجم بالای پیام های ارسالی در زمینه تبلیغات باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط بی ثمر بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.


اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به آموزش کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت رمز می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1 - تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد
همچنین باید نظر افراد زیادی غیر از مخاطبانش را جلب کند. اگر کودکان تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2 - تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد
تبلیغ باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک عکس باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا خندیدن و یا به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش خنثی داشته باشد.

3 - تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد
این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4 - تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند
مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

5 - تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند
عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6- گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود
محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند.

7-تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند
پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :